VEZI FILMUL DESPRE UNGURI CARE FACE FURORI PE INTERNET

Nem Autonomia!

Maghiarofonii nu sunt unguri.

Secuii nu mai există.

Filmul e realizat de Aquinicum Pannonia şi are numeroase vizualizări pe youtube.

Sursa – NapocaNews

Atitudine și Informare

 

Acest articol a fost publicat în UNGURI. Salvează legătura permanentă.

55 de răspunsuri la VEZI FILMUL DESPRE UNGURI CARE FACE FURORI PE INTERNET

  1. Victor Paras's avatar Victor Paras spune:

    Au un cuvint de spus istoricii,guvernul, parlamentul Romaniei,si altii. Unguri au facut rau tari si acum ,si mereu !!!Nu ne trezim….cind?

  2. vladimirionica's avatar vladimirionica spune:

    Maghiarii ne sunt vecini.Nici ei nu o sa plece nici noi nu o sa ne mutam de aici.Nici ei nu traiesc pe roze si nici noi.Trecutul e bine sa-l stim dar nu ne prea ajuta sa traim in prezent.Si Ion si Ianos sunt saraci,are rost sa ne invrajbim?…..Haideti sa le intindem mana si sa ne ajutam unii pe ceilalti si sa trecem peste animozitati ce ne ingreuneaza viata ….tot ne uitam noi toata ziua la americani,am putea vedea ca acolo traiesc impreuna sute de natii iar aici cateva natii nu se pot intelege?!?!…Cu ce ne ajuta in viata daca ne impungem unii pe altii?!?!

    • palamaruioan's avatar palamaruioan spune:

      Cu parere de rau pentru Vladimir,nu stiu cine esti dar daca tot vrei sa-i iei de mina ,IAI si dute cu iei unde vezi cu ochi,caci tot deal-de astia ca dumneata au fost DIN toate timpurile cu acesti bozgori inputiti,si de aceea IAI si dute!!!!

      • Stefan's avatar Stefan spune:

        *iMputiti, limba romana e greu, nu?

      • Stefan's avatar Stefan spune:

        *ia-i si du-te
        * de alde d-astia

      • claudia's avatar claudia spune:

        “Celor care știu că ura nu naște copii” le-au cântat băieții de la Vama Veche încă din 2002. Și totuși “ura” este mai prezentă în mediul online decât dragostea. Mesajele pe care le întâlnim în ziare, pe bloguri, pe Facebook, ne învață că unii nu sunt ca noi, ca sunt mai proști, mai urâți, mai violenți, mai … doar pentru că s-au născut într-o familie aparținând unei minorități, într-un oraș din zona mai săracă a țării, într-un sat care în loc de biserică are o sinagogă, o casă de rugăciuni sau o moschee. Haideți să ne amintim că toți suntem diferiți și că toți suntem la fel, că avem tot atâtea trăsături în comun pe cât avem diferite. Haideți să discutăm despre orice și oricine, într-un mod politicos și deschis. Să dăm o șansă fiecăruia să-și spună opinia, amintindu-ne că și noi putem fi victime ale discriminării online, pentru că și noi aparținem unei națiuni, unei regiuni, unei minorități care nu este acceptată ca egală de o parte a continentului în care trăim.

      • Bg1952's avatar Bg1952 spune:

        Mai Palamare,da ce cauti tu in Transilvania? Vezi-ti de satacia ta regateneasca.

    • Gheorghe Buha's avatar Gheorghe Buha spune:

      In America traiesc sute de natii si se inteleg pentru ca respecta legile si cultura Tari pe cand la noi unguri nu respecta nimic .Vladimir Ionica

      • Giulia ion's avatar Giulia ion spune:

        EU TRAIESC INTR O TARA STRAINA UN DE MI SE SPUNE CA TREBUIE SA RESPECT LE GILE DIN TARA. LOR. Ce ESTE CU RECLAMA ASTA DE UNGURU SI PT UNGURU GRATUITA ?., ADEVARUL CA MULTI DINTRE EI TRAIESC IN ROMANIA DAR NU STIU O IOTA DE ROMANA .’mai aud de CA multi au dubla cetatenie , vor autonomie , at trebui o lege pt a alege ori ungur ori Roman., domni parlamentari dati le, Ce ea ce. vor., o singura cetatenie sa vedem cat DE nationlisti sunt.,niste serpi

    • Florian's avatar Florian spune:

      Ai un suflet asa bun ca locul tau e in fruntea tarii. Semeni mult cu cei de acolo.

    • v's avatar v spune:

      un preot roman imi spunea: la unguri le intinzi mana sa i ajuti si ei iti scuipa in palma, asa i natia lor asiatica.

    • nea fane's avatar nea fane spune:

      Sa vb de unguroci d-le a ca le iei parta la niste rasisti ei tre sa pupe mina ,,bastinasilor,, romani si sa,,mucles,,, de altfel Kosovo nu nva fii nimic. ei sint niste ingrati in tara asta sa nu sufle ca dracu ii ia . mortii mamii lor de jeguri umane

    • Pedro's avatar Pedro spune:

      nu urmarim invrajbirea, si suntem prieteni si respectabili cu cei prietenosi, am prieteni maghiari, in vestul tarii(Arad, Timisoara) cu care discutam binemersi orice subiecte, si adeseori dau dovada de a fi mai civilizati si mai corecti decat unii romani, dar trebuie sa le raspundem ferm celor cu pretentii arogante si nesimtite.

    • Daniel's avatar Daniel spune:

      Stai langa ei si o sa-ti schimbi parerea despre unguri !

      • unul's avatar unul spune:

        Crezi tu asta? În 2007 la Iaşi la un curs pe linie militară au venit si un grup de militari din miercurea-ciuc. Printre ei un BOZGOR,militar în armata română o refuzat să vorbească româneşte. Vreţi să respect aşa animale?

  3. lilian's avatar lilian spune:

    treaba asta cu intinsul mainii si intorsul obrazului nu are functionalitate cand e vorba de imputitii care ii conduc pe astia , doar foc si sabie , asa au venit asa vor pleca !

  4. marian's avatar marian spune:

    Eu am prieteni unguri si sunt oameni foarte buni.problema e clasa politica cu interesele lor meschine si personale care primeaza in fata intereselor populatiei.inca nu v-ati convins ca si ungurul de rind moare de foame la fel ca si romanul de rind?cita vreme politia procuratura securitatea si justitia no-r sa vrea sa lucreze pt.popor nimic no sa se schimbe.(cred eu).

  5. sacalu's avatar sacalu spune:

    MARIANE PE BUNE? ATUNCI IN COVASNA DE CE NU SE VORBESTE LIMBA ROAMANA CA E TERITORIU ROMANESC INCA SI SE VORBESTE UNGURESTE IAR DACA VORBESTI ROMANA NICI NU TE BAGA IN SEAMA SI VOI ZICE TI SA I IUBIM PE UNGURI PENTRU CE? LASA NE CU PRELEGERI CA SUNT BUNI AR TREBUI SA PROCEDAM CU EI CUM PROCEDEAZA EI CU NOI PE PAMANTUL NOSTRU ESTI PE TERITORIU UNUI STAT DE DREPT ROMANIA SI TE SUPUI LEGILOR ACESTEI TARI NU VORBESTI DOAR MAGHIARA SI ROMANA DELOC E CLAR? RESPECTI SUVERANITATEA ROMANIEI LIMBA DATINA ETC NU FACI CE VREI TU PE TERITORIU ROMANIEI CA ESTI UNGUR SA FIE CLAR

    • lupo's avatar lupo spune:

      bai tata invata istorie reala Transilvania a fost furata no sa fie si nici nu a fost pamant Romanesc …hai si vezi in cimitir numele bunicului sau strabunicului tau si atunci mai discutam nu sant nationalist dar imi place adevarul …scuze pt prietenii mei romani

  6. sacalu's avatar sacalu spune:

    SI INCA CEVA PENTRU SECUI BOZGORI SI ALTE ETNII PE TERITORIU TARI ROMANESTI NU VA EXISTA NICIODATA AUTONOMIE PENTRU NICI UNA DIN ETNII SA VA FIE CLAR VRETI AUTONOMIE PLECATI IN TARILE VOASTRE SI CERETI ACOLO SA FIE CLAR

  7. gigi's avatar gigi spune:

    felicitari , interesant, de ce totusi sa dorit distrugerea Iugoslaviei !?

  8. Gyuri's avatar Gyuri spune:

    Dragi „prieteni” romani, ma bucur ca mereu se gasesc agitatori care fara nici cea mai mica documentare nu fac decat sa agite spiritele. Trebuie sa informez realizatorul filmului, daca se poate numi film, ca OBUDA vine de la BUDA VECHE!!!! Numarul maghiarilor este in continua crestere, mai mult, foarte multi romani au cerut si primit cetatenia maghiara! Cu totii asteptam pasul urmator, autonomia! Diferenta intre unguri si romani, primii tac si fac, voi ceilalti…numa gura e de voi. Salutari de la un maghiar autentic! Gyorgy.

    • 1Dac's avatar 1Dac spune:

      Orice natie isi cunoaste originea,daca luam de exemplu Statele Unite ale Americii e simplu.Colonistrii englezi au debarcat si au colonizat estul continetului Nord-American dupa ce i-au masacrat convins pe amerindieni ca sa se mute mai la vest.Au format 13 colonii care la un moment dat au zis ca e timpul sa plece pe alt drum decat englezii.La nemti spre exemplu e si mai simplu,triburile germanice sunt atestate inca din secolul I i.Hr.La englezi idem triburile celtice sunt atestate incepand cu 300 de ani i.Hr.La romani idem,erau daco-getii care populau spatiul carpato-danubiano-pontic si erau atestati din secolul V i.Hr.La unguri se rupe filmul.

      Ei populeaza Campia Panonica,care se numeste asa botezata de romani.Pe acolo traiau doar triburi dacice.Asta pana au venit romanii si i-au cucerit dupa multe scremeri in 106.Astfel vreo 300 de ani acele locuri raman populate doar de dacii liberi.Abia prin 395 vin hunii in frunte cu Attila.Atentie hunii erau un trib de origine turcica,maghiarii inca nu au intrat in scena.Deja trecusera mai bine de 100 de ani de la retragerea aureliana si incepuse etnogeneza poporului roman.Attila moare in 453 (ce usurare pentru romani) iar hunii sunt exterminati in 567 de avari (popr turcic venit dinstre Carpati-Nistru) si de lombarzi (trib germanic).Nici o urma de maghiari inca.Lombarzi nu stau prea mult in zona si pleaca iar avarii sunt striviti in 796 de franci.Chiar si asa avarii reusesc sa infiinteze Cnezatul Balatonului care supravietuieste pana in secolul IX cand vin maghiarii.Deci maghiarii apar prin zona abia la 800 de ani de la cucerirea Daciei de romani.Istoricii maghiari sustin sus si tare ca romanii au cucerit Dacia si au exterminat toata populaia autohtona iar la retragerea aureliana toata populatia s-a retras cu romanii.O asa tampenie rar mai vezi,nu numai ca exista izvoare care atesta continuitatea populatiei daco-romane dar e de ajuns sa te uiti peColumna lui Traian la modul in care erau imbracati dacii ca sa vezi fix portul popular romanesc cu itari si opinci.

      Dar oare de unde vin ei?Or fi si ei de origine turcica?Daca ar fi sa ne luam dupa Cronica Imparatului bizantin Constantin Porfirogenetu din 950 atunci da,sunt de origine turca, o natie de corcituri turcice, ularice si ceva samanta de mongoli, numele de maghiar fiind folosit ca si sinonim pentru turc in aceasta cronica.Primul stat maghiar apare prin anul 1000 sub conducerea lui Stefan I al Ungariei.Maghiarii cuceresc zone din Transilvania,Moldova si Valahia pe care le pierde dupa batalia de la Posada din 1330.

      Istoria lor e tulbure si nu foarte clara,nici pana in ziua de azi istoricii lor nu pot spune cu claritate originile lor.Se pare ca sunt trib turcic cu toate ca sunt diferente destul de mari de limba.Se pare ca au venit dupa 895 in bazinul Pontic prin Carpatii Nordici pe traseul Nistru-Tisa.O natie stupida,care nu isi cunoaste propria istorie,si se lipeste asa ca o lipitoare ba de un popor ba de altul ca isi justifice existenta.Stiati ca cel mai mare erou national maghiar era de fapt un roman?Este vorba de Matei Corvin fiul lui Iancu de Hunedoara (bozgorii le spun János Hunyady si Matia Corvin).Aveti si arborele genealogic al merelui erou maghiar care culmea se inrudeste cu…..Basarab I,vlahul care le-a rupt \salele si oasele ungurilor la Posada!Mi-ar fi rusine si fiu ungur……

      Mai departe,povestea maghiarilor se incheie in 1526 dupa ce turcalezii ii bat de le suna ochii in cap (sub Iancu sau Matei acest lucru era de neconceput,dar ei erau vlahi),si Regatul Ungar se rupe in 3,partea de vest este anexata Austriei,Transilvania devine independenta iar centru Ungatriei e transformat in pasalac turcesc.Dupa 150 de ani Austria cucereste (ungurii spun elibereaza dar sa nu uitam ca ei la vremea aia inca stergeau la fund caii austriecilor) Ungaria centrala si o alipeste Imperiului Austriac.Pana in 1867 nu mai auzim mare lucru de ei.

      In concluzie,un popor de cacat,care nu isi cunoaste istoria, nu-si poate argumenta originile pentru simplul motiv ca nu si le stie,dar care “imprumuta” cand au nevoie cate ceva de la vecini, de care se folosesc atunci cand au nevoie sa se justifice pe ei.In mintile lor retarde ei au fost parte dintr-un imperiu.Doar ei,doar al lor.De fapt Imperiul era austriac si in afara de bozgori in imperiu mai erau si austrieci,slovaci,cehi,sarbi,bosniaci,muntenegreni,croati si romani.Dar daca ii intrebi pe ei era Imperiul Austro-Ungar.

      • Mihai's avatar Mihai spune:

        Dragul meu, cu exceptia derapajelor de limbaj, ]n linii generale sunt de acord cu observatiile din text. In acest sens, dupa o documentare de doi aani, am elaborat o lucrare sub titlul „Migratiile si dacoromanii in evul de mijloc european” de 220 de pagini. Nu stiu pe cineva competent sa citeasca textul si nu stiu ce editura mi l-ar publica. Mesajele din aceasta rubrica sunt atata de veninoase incat ma intreb ce odios razboi interetnic si interconfesional ar izbucni daca lucrurile n-ar fi ssub control, cat de cat. Cu atata mai mult cu cat remarc agramatismele lingvistice si istorice ale autorilor.
        Cu simpatie, Mihai. .

    • gheorghe's avatar gheorghe spune:

      sa te fut in gura de ungur spurcat

    • Gyorgy (sau Gyuri ?), o sa aveti autonomie cand papa va fi de etnie maghiara, presedintele ROMANIEI va fi de etnie maghiara si noi romanii vom vorbi limba maghiara… Iar acest fapt nu se va intampla niciodata ! Vreau sa te mai intreb ceva : de ce nu pleci in Ungaria ? Acolo ai fi printre ai tai. Ia-i si pe ceilalti maghiari cu tine…Nu va vom simti lipsa.

    • Cătălin's avatar Cătălin spune:

      György = Giorgi = George ? Maghiar autentic . Vorbești serios ?

    • Thraxus Ares's avatar Thraxus Ares spune:

      Mă maghiarizatule, tu ești un demn exemplu nu doar de român maghiarizat, ci și de român prostit de propaganda de la budă. Iar buda se trage de la obuda care înseamnă apuda, adică apă și în românește și în sanscrită. În ce privește creșterea demografiei, sunt de acord cu tine crește numărul maghiarilor de etnie țigănească, pentru că asta este evoluția demografică a Ungariei țigănești și a nomazilor Europei. În România sunteți în scădere dramatică, sunt orașe care de la 30-40% au ajuns la 5-6% vorbitori de limbi asiatice cum este a voastră.

  9. 1Dac's avatar 1Dac spune:

    Da gheo,vezi ca aia care cica au luat pasu’ bozgoresc,ca de nationalitate, ba ne lasi,vor prabusi pusta din interior,autenticule,da’de veti mirii mai tare,ca nu invatati nimic,vom face cu hoiturile de boangheni „hotare”pt „autonomie”,poate vor muri dintre noi dar va fi DACIC,muita,SA VA CUTREMURATI,VA VOM PLATI TOT,adunat de atita amar,parol…MARS D-ACIA…Noi sintem inca pt pace…

  10. Victor Paras's avatar Victor Paras spune:

    Unguri nu cunosc istoria noastra,pe a lor deloc ,daca ar sti cind au venit in Europa (secolul ix) ar tace sigur.

  11. Ghita's avatar Ghita spune:

    Unguri nu au aotostrada Spitale ect …ca acolo se fura aici NUUUU! in Ro avem de toate aici nu se fura Ro este exemplu EROPA in tate domeniu Unguri sunt pe lista ultimi hmm hmm hmm
    ganditiva putin…. oare exemplu sau rusine pina cind si candidati care avrut sa fie la putere acuma sunt in arest puscarie ….. toate eropa rade de noi daca tot roman iesa la vot era si mai belea pt Ro .
    Asa ca trebuie sa luam exemplu chiar daca ne doare de la vecin unguri…. Nici peste 100 de ani no sa fim acolo unde sunt ei momentan …………Dragi romani

  12. Ghita's avatar Ghita spune:

    https://www.facebook.com/video.php?v=795080543900878&fref=nf

    ASTA SUNTEM NOI ……………………..

  13. Iuly Wolf's avatar Iuly Wolf spune:

    Pentru ungurii care au pretentii la tara mea si a tuturor romanilor….,nu va doresc sa incepeti un razboi in tara noastra,sigur vor muri multi romani dar din voi se va alege doar praful si pulberea,furia romanului rabdator va atinge gradul de explozie,sunt convins ca pana la ultimul ungur,chiar si nevinovat,va disparea de pe teritoriul Romaniei,odata pentru todeauna.Nu subestimati razboinicii romani,vor fi dispusi cu pretul vietii sa va scoata din tara,morti sau vii….Pentru voi va fi iadul pe pamant,pentru mine chiar daca ajung pe lumea de dincolo,pe cel putin 50 va iau dupa mine…Oamenii prosti sau cei cu interese isi doresc razboi,eu as vrea pace,sa-mi vad de viata mea,de prietenii mei dar daca va fi cazul,am sa dau totul pe o ultima carte….bine ar fi daca a-ti gandi mai mult,sa traiti dupa regulile voastre dar in liniste,nu sa ravniti la bunurile noastre pt care stramosii nostri si-au dat viata. In armata am avut prieteni unguri,baieti foarte buni,deci nu toti sunteti prosti,baieti care visau sa-si faca case,familii……nu razboaie tampite pe care le vor unii dintre voi.Din intamplare am intrat pe acest site,am citit multe pareri,tampenii sau lucruri clare….raman surprins de prostia unor unguri sau maghiari cum va mai zice-ti voi,chiar nu ma intereseaza,nu cautati razboi e sfatul meu.

  14. Viorica's avatar Viorica spune:

    Pace si Adevăr.

  15. ELENA CRISTEA's avatar ELENA CRISTEA spune:

    Sunt de acord si cu cei care sunt impotriva ungurilor si cu cei ce nu-i cunosc, fiecare are dreptate in felul sau. Dar haideti sa fim ROMANI adevarati.Tot s-au amintit aici marile tari democratice, tot le pupam in fund, atunci haideti sa le urmam exemplul.Daca esti cetatian al acestei tari ROMANIA, anvata domnule sa te porti in primul rand ca cetatean al acestei tari invata limba romana si dupa aceea ca etnic. Unde traiesti in ROMANIA, daca nu-ti place dute oriunde in lume unde crezi ca te vei descurca cu limba ta de etnic si nu cu cea a tarii incare vrei sa traiesti.

  16. AltulDinPopor's avatar AltulDinPopor spune:

    Asta cu videoul si capitala Romaniei se pare ca le-a luat interviu celor din satul lui. Sau foarte bine poate fi satul lui ‘Ghita’ si el chiar nu stie…Oricum, nu i-a pregatit bine inainte de interviu. Sunt sigur ca asfel de sate sunt destule in „un gar ia” mu ia.

    • un secui's avatar un secui spune:

      Mai prostule! Daca erau din ungaria nu stia o boaba in romaneste dar prostii astia ca tu vorbeau foarte bine in romaneste.Si sa sti ca oricare dintre maghiarii din romania la o intrebare ca aceasta raspunde fara probleme.

  17. unul's avatar unul spune:

    Nu mai dezinformati..în ungaria trăiesc ungurii..în România,Slovenia,Ucraina,etc..trăiesc bozgori.

  18. Fernando Lopez de VEGA's avatar Fernando Lopez de VEGA spune:

    Integritatea STATULUI NATIONAL ROMAN INDIVIZIBIL, NU SE NEGOCIAZA
    PENTRU MINORITATILE Nationale exista drepturi ,poate mai MULTE decat pentru populatia bastinasa. INTR-O tara se pot vorbi foarte multe limbi,si nimeni nu are nimic impotriva ,dar LIMBA OFICIALA este LIMBA NATIONALA adica LIMBA ROMANA in cazul nostru.Aceasta este limba OFICIALA in STAT,adica este limba de circulatie zilnica intre autoritati si popor.magazine,cinematografe,gari,statii de auto-troleibuz,ETC.si este OBLIGATORIE in relatia STAT-CETATEAN. Restul sunt la latitudinea fiecaruia dupa cunostintele si dorintele fiecaruia

        Relatiile INTERNATIONALE se bazeaza pe RESPECT reciproc.Adica daca populatiei  minoritare .din Statul vecin i se RECUNOSC SI FACILITEAZA  unele drepturi ,ACELEASI DREPTURI vor fi RECUNOSCUTE si FACILITATE celeilalte minoritati din tara vecina.NU MAI MULTE
    

    ACESTE criterii de EGALITATE IN DREPTURI SI OBLIGATII AR TREBUI ADUSE LA CUNOSTINTA CETATENILOR AMBELOR STATE VECINE PENTRU RESPECTAREA LOR NECONDITIONATA

  19. un roman's avatar un roman spune:

    Ungurii se cearta si cu austriecii tot pe teme identice.Cititi ce au facut ungurii la Ip si Trasnea si o sa aveti alta parere despre ei,desi nu putem ura o natie pentru ce fac cativa dintre ei.Mai bine Pace ca viata este scurta….

  20. danut's avatar danut spune:

    Bine se strang ” rromanii” aici,,,, aveti de grija „confratilor” ca tocmai ati ramas fara de tara in timp ce voua va pasa atat de mult si va strangeti intr-un mod extrem de benefic „virtual”, Aici este locul vostru, deoarece in casa este cald si bine, pe un fotoliu confortabil, stam si „batem tastele” strigam in stanga si in dreapta peste tot pe internet, dam vina care pe cine, toate astea in timp ce ASISTAM PRACTIC : la rescrierea propriei istorii a romaniei, asistam la repopularea romaniei cu o noua rasa,asistam la implemenatea si injectarea a unei terte parti din alte obiceiuri,datini si limba gen ” bafta,” in romania, asistam la retrocedarea in mare parte a „patrimoniului” si pamantului romanesc spre o alta rasa decar cea a romanilor , asistam practic la huiduirea, incriminarea si asuprirea romanilor in propria lor tara, Toate astea se rezolva ” din tastarea butoanelor de la pc.” felicitari, tocmai ati rezolvat problema .
    Vai vai,

  21. mdaian's avatar mdaian spune:

    Sa ma cac in ea de Romania, o sa o desfiintam cat mai rapid ,iar Transilvania va reveni la Ungaria si austria deja oamenii s-au saturat de bucuresti , dorim ca Vona Gabor sa fie prim ministrul Transilvaniei

    • Lupul Dacic's avatar Lupul Dacic spune:

      Felicitari!!
      Stii ce reusesti cu comentariul tau? si mai multa ura din partea romanilor. Cu cit se aduna mai multa ura pentru voi, cu atit mai repede o sa se aleaga praful de citi mai sunteti prin ROMANIA.
      Crezi ca degeaba iti lasa comentariu? NUUUUU….merci ca imi ridici mingea la fileu. Asta si vreau…sa vada citi mai multi romani/daci cine sunteti si cind o sa vina timplul vor sti ce au de facut.
      Hai…care mai vrea sa scrie? Ca nu o sa-l mai sterg. Va bat cu propriile voastre arme.

    • rusu florin's avatar rusu florin spune:

      CAT TIMP I-MI CURGE SANGE IN VENE ! NICI UN CENTIMETRU DIN ROMANIA NU VA DEVENI UNGURESC ! BA CORCITURA SA TE CACI PA CINE TE-A CACAT PA LUMEA ASTA, O DESFIITEZI PA MATA ! DACA NU FAC O ECHIPA DE INTERVENTIE SI LIPESC BUDAPESTA LA TRANSILVANIA MAIDANEZ IMPUTIT !

  22. rusu florin's avatar rusu florin spune:

    INTELEG SA MA INTELEGI ,DAR NU INTELEG SA NU MA INTELEGI ! NU AM NIMIC CU MAGHIARII CE I-SI VAD DE TREABA LOR , DAR PENTRU CEI CE INSISTA CU AUTONOMII, CARE VOR SA DEZBINE POPORUL ROMAN AM O SINGURA SOLUTIE ! IN TIMP CE SE PLIMBA CU STEAGURI UNGURESTI DE SUTE DE METRII PRIN ORASELE ROMANESTI, ATUNCI SA NE STRANGEM SUTE DE MII SAU MILIOANE DE ROMANI DIN TOATA TARA SA MERGEM PESTE EI ! FACUTA O LISTA CU CINE MAI VREA SA RAMANA IN ROMANIA SI CINE NU !

  23. rusu florin's avatar rusu florin spune:

    EXISTA O MISCARE ANTI UDMR ? ANTI AUTONOMII ? ANTI DUSMANI AI TARII ? DACA NU ? S-O FACEM ACUMA ! DAGA GUVERNUL ROMANIEI TOLEREAZA MISCARI ANTIROMANESTI SI CORCITURI CARE I-SI PERMIT SA SA SE CACE PA ROMANIA , EU NU TOLEREZ ! NE STRANGEM MACAR 100000 !

  24. Aurel Bria's avatar Aurel Bria spune:

    FELICITARI, LUPULE DACIC…..

  25. Dovezi din surse unguresti(!) potrivit carora UNGURII NU AU EXISTAT IN ARDEAL in secolele XI-XV ABUNDA!
    Piccolomini arata ca NICI IN SEC XV NU EXISTA UNGURI IN ARDEAL!
    ROMÂNII NU PUTEAU LIPSI DIN ARDEAL NICI MACAR UN AN, D’APOI 1000 DE ANi!
    Roesler, „”prietenul” românilor si al istoriei”, arata ca:
    – „maghiarii erau niste nomazi care isi „mulgeau caii” iar caminurile lor erau corturile miscatoare.”
    – ungurii, foarte putini fiind, masacrati de pecenegi si bulgari, au fost exterminati la Lechfeld.
    La 1242 nu era picior de ungur in Ardeal, altfel academicianul maghiar Jerney, i ar fi mentionat, la 1842, cand a publicat decretul unui general tatar care poruncea sasilor sa nu refuze moneda mongola de la secui si români.
    Dovezile cum ca UNGURII NU AU EXISTAT IN ARDEAL in secolele XI-XV ABUNDA!
    Piccolomini arata ca NICI IN SEC XV NU EXISTA UNGURI IN ARDEAL!
    La 1526, dupa batalia de la Mohaci, statul apostolic ungar dispare!

    ROMÂNII NU PUTEAU LIPSI DIN ARDEAL NICI MACAR UN AN, D’APOI 1000 DE ANi!
    Chiar si in recensamintele maghiare ale Transilvaniei, anume in toate, românii apar cu majoritate absoluta!

    „Athila rex Hunnorum, Medorum, DACORUM”(!!!) De ce DACORUM? Simplu. Raspunsul il aflati tot in:
    Gabriel Gheorghe, „Cum se scriu cartile”, „Getica 5-6”, Gândirea, 2005.
    Harta: „Valahii in Ardeal la 912 e.n. (Klaproth), din „Studii de cultura si civilizatie româneascã”, Gândirea, 2001.

    Panonia era locuita de geti, apoi valahi etc, denumirile difera in functie de autor si epoca etc, dar tot romani erau la urma urmei.
    „Spaţiul Carpatic şi spaţiile limitrofe au fost totdeauna dens populate şi au jucat în istoria Europei un rol hotărîtor. Între aceste spaţii Câmpia Panonică, ca prim spaţiu de expansie al Cetăţii Car­patice a fost totdeauna locuită de o popu­laţie cunoscută sub diverse nume: geţi, celţi, gepizi, daci, valahi, români etc. Din succinta expunere dinainte se ob­serva cât de elegant şi sigur rezolvă sarea unele controverse istorice.

    Totii ungurii mongoloizi (o mana de oameni pusi pe jaf- 40 de expeditii de jaf in Europa d ale lor, mentionate de istoriografia bizantina!), au fost macelariti de pecenegi (tot mongoloizi)- „o cearta de familie, la Atelcuz, in N marii Negre!
    Asa zisii unguri de azi din Panonia – Dacia Panonica/ Dacia de dincolo de Tisa (denumita asa pana dupa 1800!), au acelasi bagaj genetic geto dac cu locuitorii Spatiului Carpatic din care au plecat!

    3.43.15 Strămoşii maghiarilor nu s-ar fi putut stabili în Panonia dacă aceasta nu ar fi fost locuită de o populaţie sedentară numeroasă care avea asigurat aportul con­tinuu de sare din Cetatea Carpatică, dacă, deci, nu ar fi găsit aici o viaţă organizată care le-a asigurat cele necesare traiului pentru ei şi pentru animalele lor. Este un argument peremtoriu confirmat de nume­roase dovezi formale, administrative.

    In afara cronicii lui Nestor, a celei a lui Anonymus, dezavuat de ai săi, care au fost mereu invocate, vom aduce alte argu­mente:

    a. „vlachis qui ipsorum coloni existere ac pastores rémanentes sponte in Pannonia” ( Fugat nationes) (Vlahii care erau colonii şi păstorii lor rămaseră de bună voie în Panonia; ).

    Acest rémanentes, pronunţat referi­tor la sec. V, dovedeşte existenţa popu­laţiei vlahe în Câmpia Panonică din vre­muri nedeterminate. Dacă au rămas, este limpede că existau deja în acest loc.

    b. „sed cum Vlachis in montibus confinii sortem habuerunt. Unde Vlachis commixti litteris ipsorum uti perhibentur” (ci au avut aceeaşi soartă cu Valahii, vecinii lor din munţi. De aceea, amestecaji cu valahii se spune că s-au folosit de alfabetul acestora.).

    c. Realitatea de mai sus este con­firmată şi de un portret pirogravat al lui Atila în care acesta se intitu­lează „Athila rex Hunnorum, Me-dorum, DACORUM” . Or, o astfel de titulatură referitoare la Daci nu se putea adopta dacă Dacii nu ar fi fost prezenţi în Câmpia Panoniei.

    d. Un alt argument în acelaşi sens, dintr-o altă direcţie, este adus de excelenta epopee germană Cânte­cul Nibelungilor, epopee formată de-a lungul secolelor şi definitivată în sec. XII în care se scrie:

    „Toate drumurile păreau că fume­gă, atât erau de numeroşi cavalerii care ridicau praful; toţi veneau să prezinte omagiul frumoasei Crimhilda. Baronii regelui Etzel, Ruşi, Greci, Polonezi, VALAHI , creştinii şi păgânii…”Existenţa unor baroni Valahi dove­deşte prezenţa unei populaţii valahe şi o evidentă organizare socială corespun­zătoare, care este atestată şi de alte, nu puţine, dovezi. Printre acestea, marea densitate de români în aristocraţia ma­ghiară.

    In textul german al epopeii Nibelungi­lor se menţionează şi un domnitor român :

    Der Herzoge Râmunc űzer Vlâchen lant

    Mit siben hundert mannen kom erfur sigerannt”
    75, p. 594).

    „Şi domnitorul Ramunc din Ţara Românească/ Cu şapte sute de voinici se grăbi să sosească”, ceea ce presupune existenţa unor organizaţii statale româneşti înainte de închegarea definitivă a epopeii Nibelungilor (sec. XII).

    Din nou Cronica pictată menţionează rămânerea Vlahilor în Panonia şi după dispariţia hunilor.

    e. Postquam autem filii Atyle in prelio Crumhelt cum gente Scytica fere quasi dépérissent, Pannonia extitit decern annis sine rege, Sclavis tantummodo grecis vlahis teutonicis advenis messianis remanentibus in eadem… (69, cap. X).

    (După ce însă fiii lui Atyla au pierit împreună cu poporul scitic aproape cu totul, Panonia s-a aflat 10 ani fără rege, rămînînd în ea sclavi ca şi grecii, VALAHII (subl, ns.) teutonii şi messi cei veniţi aici…Dacă faţă de vecini, ungurii caută să ascundă adevărul, afişând o istorie de cir­cumstanţă, confecţionată ad usum serborum, valahorum, slovacorum etc., între ei recunosc realitatea pe care o ştim cu toţii. Iată o dovadă recentă:

    f. Intr-o recenzie la lucrarea 22 din bibliografie, publicată în Hunga­rian Studies 2/2 (1986), Akadémiai Kiado, Budapest, cercetătorul ma­ghiar Paul Schveiger, scrie (p. 266), §1.1.1.2 (v. textul lui Paul Schveiger, în engleză, pe coloana alăturată): „Contactele lingvistice în discuţie acoperă întregul teritoriu al Transilvaniei şi o importantă parte a actualului teritoriu ungar (unde DIN TIMPURI STRĂVECHI A EXISTAT O IMPORTANTĂ POPU­LAŢIE ROMÂNEASCĂ, acum mai mult sau mai puţin asimilată).
    îm­prumuturile au pătruns nu numai dialectele, ci, deasemenea, ceea ce noi preferăm să numim “limba standard”.
    Şi, mai departe: „el (autorul) consideră că în Transilvania a existat o importantă popu­laţie românească numai din sec. 14.
    ACESTE PRESUPUNERI SUNT CONTRAZISE DE CĂTRE NU­MEROASE DOCUMENTE ŞI AL­TE DESCOPERIRI” sau „Bakos (p. 116-117) recunoaşte EXIS­TENŢA UNEI IMPORTANTE POPU­LAŢII ROMÂNEŞTI STABILE PE AC­TUALUL TERITORIU AL UNGARIEI, care ar explica marele număr de lexeme româneşti în maghiară… Cu toate acestea, PENTRU ANUMITE RAŢIUNI, el NU EXAMINEAZĂ cuvintele româneşti care au pătruns în maghiară din GRAIUL ROMÂNILOR TRĂITORI PE ACTUALUL TERITORIU AL UN­GARIEI.

    g. In excelenta sa lucrare , căreia i se pot aduce puţine imputaţii, eminentul cercetător maghiar Ferenc Bakos face, pe baza atestărilor scrise, ceea ce noi considerăm neîndestulător, dar aşa şi-a conceput cercetarea autorul, un istoric al cuvintelor împrumutate de limba maghiară din română. Sunt multe cuvinte populare de pro­venienţă română în maghiară.

    Pe lângă cele menţionate în im­presionantul volum al prof. Bakos, noi vom dovedi prezenţa şi a altor numeroase cuvinte populare româneşti în maghiară, necuprinse in nici una din cercetările pe care le cunoaştem, datorate, foarte pro­babil, milioanelor de români trăitori din antichitate pe actualul teritoriu al Un­gariei la care se referă şi P. Schveiger .Printre altele, în valorosul său studiu
    prof. Bakos menţionează chiar în secolul XIV, cu care el îşi începe cercetarea, pro­babil pentru că n-a avut acces la documente din secolele anterioare, un număr de termeni pătrunşi în ad­ministraţie. Ca exemple se dau numele unor funcţionari români (Krajnik, Szindia), apoi: boier, baci, călugăr etc. care nu puteau fi împrumutate de la un grup în deplasare pe care nu 1-a văzut nimeni. Oameni „abia veniţi” nu ajung funcţionari în administraţie, nimeni nu le oferă cadou moşii, pentru a-i face boieri peste noapte etc.

    3.43.16 Binecunoscuta teză că Ro­mânii erau păstori, la care ţine, ca la zeitate, istoriografia maghiară, nu este ratificată de unele din primele cuvinte împrumutate de maghiari: cercei, popă, plăcintă, vecin, mătase etc. nu par a fi cuvinte păstoreşti.

    3.43.17 Tezele lui Sulzer, Eder, Rösler sînt infirmate de realitate. Migratorii sunt de regulă puţini. Nu te poţi deplasa cu sute de mii de oameni pentru că nu ştii cu ce-i vei hrăni unde vei ajunge. Studii făcute în diverse ţări, dar pe care nu le-am putut obţine în timp util pentru a le cita direct, arată că hunii (!) nu au depăşit 2500-3000 de luptători.După înfrângerile dezastruoase de la Câmpiile Catalaunice (Aetius) şi respectiv Lochfeld (Otto cel Mare), hunii, respectiv, mai târziu, ungurii, practic dispar.
    S-au întors în Panonia atât de puţini că nici măcar militar nu puteau asigura stăpânirea teritoriului, prin câteva gar­nizoane. De aceea au fost siliţi să apeleze la multe colonizări, în primul rând cu germani din diverse zone, cărora le-au acordat numeroase privilegii.

    3.43.18 Apariţia şi existenţa Ungariei s-au datorat în exclusivitate convertirii la catolicism, în numele şi cu sprijinul căruia au măcelărit pe tradiţionalişti, cum rezultă din documentele ungureşti , au ucis mai mulţi conducători ardeleni, în numele religiei, (Cupan, Gyula şi alţii), şi i-au deposedat de averi . De aceea mulţi aristocraţi ardeleni, pentru a-şi salva vieţile şi avutul, s-au convertit la catolicism şi s-au maghiarizat, fapte con­semnate de istoria Ungariei.Cine vizitează astăzi Ungaria şi caută tipul ungurului mongoloid rămâne sur­prins de faptul că acest tip, practic, a dispărut, din cauza puţinătăţii ungurilor stabiliţi în Panonia, iar în Ardeal acest tip este o raritate.

    3.43.19 Din datele maghiare reiese că această politică dură de maghiarizare şi catolicizare forţată n-a dat rezultatele scontate, cum aflăm din multe documente .

    Conform calculelor lui Zoltan David, în 1787, în Ungaria existau : 3500000 unguri (41,7%), 1550000 români (18,5%), 1250000 sloveni (14,9%), 1050000 germani (12,5%), 340000 ruteni (4%), 300000 sîrbi (3,6%), 120000
    croaţi (1,4%), 280000 alte naţionalităţi” (3,3%), total 8300000 locuitori .
    Se ştie, toate statisticile maghiare sînt falsificate, supralicitând numărul un­gurilor (!!!) şi diminuându-1 pe cel al celorlalte naţionalităţi.
    De exemplu, în cifrele de mai sus, între unguri sunt cuprinşi şi cca. 500000 evrei (6%), ţiganii, dar şi alţii. Făcând corectura numai privitor la evrei se ajunge la cea. 35% unguri, cam o treime din popu­laţia Ungariei, cifră cu care Ungaria se intitula „stat naţional unitar” (!?).

    3.43.20 în raportul inedit al Coman­dantului militar al Ardealului între 1771 şi 1784, Feldmarchallieutenant Johann Franz Baron v. Preiss, înaintat, spre documentare, împăratului Iosif-al II-lea, înaintea începerii călătoriei sale, din anul 1773, in Transilvania, privitor la populaţia Transilvaniei, se dau următoarele cifre: 677308 (63,54%) români, 257825 (24,18%) secui şi unguri, 130884 (12,28%) saşi, total 1066017 suflete. Cele două rânduri de cifre sînt aproximativ concomitente. Dacă din cei 1550000 români (cifră subevaluată), decla­raţi la recensământul maghiar din 1787, se scad cei 677308 români recenzaţi în Tran­silvania şi Banat, rezultă că pe teritoriul Ungariei de astăzi, Ia finele secolului XVIII, se găseau încă 872692 români, care nu-s alţii decât vlahii pe care-i menţionează, în primul mileniu al erei noastre, Cronica pictată de la Viena şi numeroase documente maghiare dintre care am citat (v. §3.43.15, f) şi altele.

    3.43.21 Conform statisticilor maghia­re, deci, la sfârşitul sec. XVIII, românii reprezentau, pe actualul teritoriu al Un­gariei, încă 25% din totalul populaţiei.Tot conform statisticilor maghiare, populaţia românească din Transilvania a ajuns, în 1910, la 2821720 suflete, înregis­trând în 138 ani, o creştere de 4,166 ori, subnormală pentru secolul trecut. Dacă aplicăm un coeficient de creştere mai mic, de 3,7, populaţiei româneşti din Ungaria, se ajunge, în 1910, la o populaţie româ­nească în teritoriul actual al Ungariei de 3228960 persoane. împreună cu populaţia românească din Ardeal, pe teritoriul întregii Ungarii locuiau, în 1910, 6050680 români, adică 28,97% din populaţia Un­gariei, care era de 20886000 locuitori.Din cei 3228960 români, se recunosc după recensământul din 1910 numai 126446 (!). Ce s-a întîmplat cu cei 3102494 români de pe teritoriul actual al Ungariei? Este o întrebare la care istoriografia este datoare să răspundă. Dacă, prin absurd, s-ar admite că, în timp ce populaţia românească din Ardeal s-a înmulţit de 4,166 ori, aceeaşi populaţie românească de pe teritoriul actual al Un­gariei nu ar fi avut nici o creştere, rămâ­nând la reproducere simplă, tot ar fi tre­buit să se găsească, Ia recensământul din 1910, în actuala Ungarie, 872692 români, măcar cei recenzaţi la recensământul din 1787.

    Or, statistica maghiară declară nu­mai 126466 români, la 1910, în actuala Ungarie (2948186 -2821720), ceea ce arată limpede că, direct sau numai scriptic, prin falsificarea realităţii, numai în aceşti 123 ani cel puţin 746226, dar cel mai pro­babil 3102494, români au fost deznaţiona­lizaţi.

    3.43.22 Iată şi reversul medaliei. După primul război mondial, România a reintrat în drepturile sale istorice multi­milenare, în mod democratic, prin voinţa liber exprimată a majorităţii populaţiei ardelene, nu prin tratatul de la Trianon care, pe de o parte, n-a făcut decât să con­state realitatea faptului împlinit, ca efect al voinţei populaţiei ardelene, şi să şi-o însuşească de jure, iar pe de altă parte să rectifice, în favoarea Ungariei, frontiera Ardealului către Ungaria.La recensământul din 1930, în România s-au înregistrat 1353276 secui şi maghiari, iar după 47 ani, la recensămîntul din 1977, s-au declarat secui şi maghiari 1713928 persoane, reprezentînd o creştere de 26,6%, iar în 1988 au fost înregistraţi ca secui şi maghiari 1753200 locuitori, cu 29,5% mai mulţi ca în 1930.Dacă se ţine seama de faptul că în acelaşi interval de timp, în Ungaria, creşterea populaţiei a fost de numai 20% (de la 8686519 la 10430000) reiese cu toată evidenţa că în România condiţiile de dezvoltare ale maghiarilor au fost net superioare celor din Ungaria. In plus din România s-au stabilit în Ungaria câteva mii de persoane care au diminuat efectele depresiunii demografice, constantă în Un­garia în ultimii aproximativ 30 de ani.

    Pentru acest comportament, legal, corect, etic, România avea dreptul să aş­tepte recunoştinţa oficialităţilor maghiare. Cu toate acestea, ignorînd dreptul şi obligaţia la civilitate şi raporturile de drept internaţional, Ungaria se plânge tuturor curţilor străine şi forurilor internaţionale că România ar deznaţionaliza minoritatea maghiară, ceea ce este în întregime fals.Toţi cei care au locuit sau locuiesc în România, indiferent de naţionalitate sau religie, ştiu foarte bine că românii nu au avut niciodată astfel de preocupări, că un dicton specific românesc spune „lasă-1 în legea lui”, să se închine, să vorbească cum vrea fiecare.

    Citind astfel de relatări şi altele asemănătoare începi să înţelegi de ce Descartes dispreţuia istoria, iar Malbran­che nu-i acorda mai multă importanţă decât ştirilor din mahalaua sa.

    3.44 Sarea carpatică, destinată să scoa­tă la lumină realitatea, aruncă în neant şi:

    a. „Argumentele” lingvistice ale lui Alexandru Philippide , o glu­mă, e drept sinistră, despre care nu se poate spune decât păcat de atâta muncă fără vreun rezultat pozitiv;
    b. Povestirile istorice acceptate de Nicolas Lahovary etc.

    „Lingvistica, istoria… defilee de erori”, de Gabriel Gheorghe, Fundatia Gandirea

    Va rog citati sursa!!! Nu plagiati! O singura cautare pe google dezvaluie cati isi insusesc afirmatiile, cifrele, ipotezele etc fundatiei iar asta nu mai poate continua!
    Multumim!


    „Athila rex Hunnorum, Medorum, DACORUM”(!!!)
    De ce „Dacorum”? Pt ca era tinutul geto-dacilor, adica al proto-romanilor!
    Ungaria de azi era denumita (pana n 1900 si dupa!) „Dacia de dincolo de Tisa” si/sau „Dacia Panonica!

    „… during these 123 years, a minimum of 746226, but most likely 3102494 Romanians were denationalized (in Hungary).”(!!!)
    „Despite all that, overlooking the right and the obligation to civility and the international rights relationships, Hungary is complaining to all foreign courts and international institutions that Rumania pressed the denationalization of the Hungarian minority, which is completely false.”(!!!)
    „… in numai 123 ani cel putin 746226, dar cel mai probabil 3102494 romani au fost deznationalizati”(!!!)
    „… ignorand dreptul si obligatia la civilitate si raporturile de drept international, Ungaria se plange tuturor curtilor straine si forurilor internationale ca Romania ar deznationaliza minoritatea maghiara, ceea ce e in intregime fals.”(!!!)

    Getica 1-2, 1992, Gabriel Gheorghe, fundatia Gandirea.
    https://www.facebook.com/groups/119762208045799/

    Despre unguri, min 23:
    („Ungurii- populatie mongoloida veniti in Europa impinsi de pecenegi”, stabiliti initial la Atelcuz in nordul marii Negre; 50 expeditii de jaf consemnate de istoriografie!!
    Roessler: ungurii au fost nimiciti, macelariti intr o balta de sange, in lupta cu neamuri de ale lor (sec 9)!)
    http://www.dailymotion.com/video/xlvxqm_dl-gabriel-gheorghe-presedinte-fundatia-gandirea-11-02-2010-conspiratia-tacerii-dl-emil-strainu_tech

    Despre unguri, min 37:
    (Niciun picior de ungur in Ardeal pana n sec xvi)
    http://www.dailymotion.com/video/xlvxqm_dl-gabriel-gheorghe-presedinte-fundatia-gandirea-11-02-2010-conspiratia-tacerii-dl-emil-strainu_tech

    Despre unguri, min 22:
    (In jurul lui attila se vorbeau gotica=getica=ausonica(lb italiotilor)=valaha(!!!) (publicat la 1693)
    http://www.dailymotion.com/video/xlvw1e_dl-gabriel-gheorghe-fundatia-gandirea-20-01-2010-conspiratia-tacerii-dl-emil-strainu_tech

    (!!!) Le seul royaume magyar connu par l’histoire europeenne a ete un royaume religieux, ils n’ont jamais eu un royaume politique, et il a ete cree par le Pape Silvestre le IIeme qui avait comme but de consolider le “paravent” contre la repandue de l’orthodoxisme vers l’Europe dans le detriment du catolicisme et c’est la donc, et pour cette raison, qu’il eut cette idee, de creer cet etat apostolique magyar, pas plus. Mais voila qu’il ne trouve nul magyar, et il est oblige ainsi de prendre le Roumain Voicu, qu’il nomma ensuite Stephane le Premier, mais tout d’abord il porta le nom de Stephane le Saint mais le Pape Paul le VIeme de nos jours lui a retire ce titre. Ce Stephane le Premier ne pouvait prendre aucune decision sans consulter l’Heureux Martin d’abord qui remplacait le Pape. Mais a un moment donne, les nobles de Zala, s’opposent au changement de religion, car je repete, le seul but de la creation de cet Etat Magyar Apostolique etait d’empecher la rependue de l’othodoxisme. Et donc les nobles de Zala et d’autres encore s’opposent a ce changement, et Stephane (le roumain Voicu) ne sait pas quelle decision prendre (vous pouvez verifier ces informations dans La Chronique Peinte de Wien aussi, ecrite en latin) alors il consulte le Pape l’Heureux Martin quoi faire dans ces conditions-la de revolte. L’Heureux Martin lui donne une reponse typique catholique, de leur dire qu’il viendra ecouter leur problemes et les consulter, c’est-a-dire: tuez-les tous ou je m’en occupe!. Les nobles revoltes attendaient, comme promis, la reponse du Pape. En meme temps, le Pape l’Heureux Martin conseille Stephane Le 1er (Voicu) d’assembler une armee de mercenaires, (mais pourquoi de mercenaires? demanda-t-il, Stephane), c’est marque noir sur blanc “mercenaires”, dans la chronique! oui. Car s’il y avait un etat magyar, ou sont les magyars (les hongrois) donc?) Enfin, il subit aux ordres et organise l’armee de mercenaires et pendant que les nobles qui s’opposaient a la nouvelle religion attendaient tranquillement que le Pape vienne discuter avec eux, on envoie les mercenaires, selon le plan du Pape catholique, et on les massacres tous, nul n’echappe… typique catholique! Car il se passa ainsi a l’occasion de la revolte des cathares aussi, la revolte des albigeois, tous massacres ou brulles! et moi j’ai ete impressionne car il est ecrit que les soldats disaient:
    tres bien, je me soumets, il faut les tuer tous, mais les nouveaux-nes, quelle est leur faute?!?, et les envoyes du Pape ordonait:
    Tuez-les tous! Dieu va les choisir Lui-Meme la-Haut!…
    et voila, on massacrait tout ce qui bougeait, meme les bebes innocents, incappables d’etre coupables pour quoique ce soit!
    Vous voyez, en orthodoxie, cela n’a jamais existe! L’orthodoxisme n’a jamais ni connu, ni accepte des guerres confessionnelles, ni d’inquisistions ou qui sait quelle atrocite encore, non, hors de question!
    Laissez-les suivres leurs propres Lois!, disent les orthodoxes. La-bas, a l’occident, une telle manniere de voire les choses etaient inconcevable!…
    L’institution de l’inquisition chez eux servait aussi de police politique, pas que religieuse, bien-sur. Pendant qu’ici, chez nous, l’orthodoxie s’est toujours resume a son role educatif, de religion et de guide, de connaissance…
    33 34 Emil Strainu: Vous avez raison, on connait tous nous aussi les cas des savants comme Galileo Galilei, reabilites tous post mortem, les pauvres…

    Totii ungurii mongoloizi (o mana de oameni pusi pe jaf- 40 de expeditii de jaf in Europa d ale lor, mentionate de istoriografie!), au fost macelariti de pecenegi (tot mongoloizi)- „o cearta de familie, la Atelcuz, in N marii Negre!
    Asa zisii unguri de azi din Panonia – Dacia Panonica/ Dacia de dincolo de Tisa (denumita asa pana dupa 1800!), au acelasi bagaj genetic geto dac cu locuitorii Spatiului Carpatic din care au plecat!

    34: rechercheur Gabriel Gheorghe: Voila donc, les hongrois sont tous disparus a Atelcuz, dans la guerre quasi-fratricide contre les bulgares et les petchenegues qui les ont massacres tous. Ce sont leurs propores historiens qui l’affirment, comme Roessler, qui le dit dans son “Romenische studien.
    Ensuite, il y a toujours eu un Royaume Apostolique Magyar et Horty n’etait que le leader d’un Royaume Apostolique! Ce n’est qu’apres la deuxieme guerre mondiale que la Hongrie devient etat politique! Ce n’est que la realite historique, c’est pas moi qui dit ces choses, mais l’histoire elle-meme et leurs propres archives!
    34 34 Emil Strainu: Qui sont alors les hongrois de la Hongrie d’aujourd’hui?!? Quelle est leur origine?
    34 45: rechercheur Gabriel Gheorghe: La Pannonie a toujours ete habitee par des Roumains. L’histoire montre clairement que Buda (l’actuelle capitale Budapest) a ete fondee par des Daces. Ce n’est que le catholicisme qui a toujours conduit cet etat. Ils ont essaye de faire la meme chose en Transylvannie (Roumanie). Ils ont essaye de les catholiciser et quand ils ont vu qu’ils ne reussiront pas ils ont magyarise avec la force le noms des Roumains. Ils ont quand-meme reussi de catholiciser une partie, qui sont devenus ensuite donc de rite catholique, c’est-a-dire les romano-catholiques de la Transilvannie d’aujourd’hui, les autres resterent orthodoxes. Toutes ces choses-la sont ecrites, faciles a verifier, mais qui le ferait? il faut des equipes qui les etudient toutes ces choses-la, et eux ils ont beaucoup d’historiens, nous, on n’en a pas trop eu, surtout ce dernier temps…
    Mais pendant que nous n’avons pas encore ecrit notre vraie histoire, eux, les hongrois, ont ecrit plus de 8 histoires des roumains!!… Evidemment elles sont toutes ecrites avec une teinte, contre nous, vous imaginez surement… mais 8?!? il n’aurait pas peut-etre suffit d’ecrire au moins la leur bien?!? Enfin, il y a toutes sorte de choses comme ca, inexplicables, mais elles se sont passees et elles attendent d’etre decouvertes.
    En tout cas… vous imaginez sans doute, qu’une treintaine de huns, qui ont lutte a Lechfeld, ne pouvaient surtout pas influencer et maitriser toute une Pannonie d’aproximativement 100.000 km carres, n’est-ce pas? soyons juste et logiques! L’histoire est pleine d’erreurs du genre et de signes d’interrogation…

  26. dacul liber's avatar dacul liber spune:

    da.da,,,,toti provenim din africa,cu exceptia DACILOR, care s-au dezvoltat si au evoluat si perfectionat in arta minciunii,mitomaniei,nedreptatii,necinstei,hotiei,delapidarii,escrocheriei,furtului,aici pe meleagurile carpato danubiene pontice,in urma cu milioane de ani inainte de aparitia lui homo sapiens,din niste primate care au descoperit ca bananele ceorlalti erau mai bune ca ale lor,Aceasta fiind singura populatie nascuta si dezvoltata in europa.restul provenind ca si imigrantii din ziua de azi care se inneaca in marea mediterana din africa

    vivat dacia[1300 apropo renault16]

  27. Marian Teșileanu's avatar Marian Teșileanu spune:

    Lupule, harta României din 1938 arăta altfel. Mai studiază!

  28. Mult se mai bat campii aici!!!…
    Cat despre desteptul care a scris marea minciuna stupida…
    „”Ştii ce înseamnă „valah” ? Om din afara țării ! (Adică „bozgor”). Ce bine e să trecem puțin și pe la evanghelie: Matei 5.9 !!””
    Asculta aici:
    „”
    VALAH – poporul primordial, fondator al intregii Europe, inspiratul creator al culturilor indo/irano/europene
    „primii locuitori ai Europei”, 1894
    H. d”Arbois de Jubainville

    Cateva zeci, sute, din sensurile denumirii de VLAH / VALAH cu care vom astupa gura, pentru totdeauna, ale nestiutorilor / manipulatori care fac afirmatii nefondate de genul „valah – nomad” si cu care singuri se fac de ras, iata:

    Valah = Dac = Get
    Valah = latin, italic, roman
    Valah = Celt
    Valah = Pelasg
    Valah = siculi, troieni, italioți, eleni
    Walah / Walch / Walh etc.

    vlah/ valah/ wallah/ walhalla/ wales/ welche/ welsh/ walon =get = got= cimbru= dac= scit= pelasg= italiot= celt= gal/galez= trac= elen= alan= auson= misian… indo-irano-european!
    „Valah”, de Gabriel Gheorghe, Fundatia Gândirea, 2012 (doar 20 lei!!!)
    14 pagini de bibliografie cu 188 de titluri (!!!)

    Adevarul trebuie sa circule!
    Dar citati cu ghilimele, mentionati sursa, NU PLAGIATI! Multumim.
    Cristina Saillard
    Fundatia Pelasgos

    Parerea mea e ca in „vlah” isi are originea si cuvantul „black” din engleza:
    vlah (negru, fertil, sfant (Valahia Neagra (fertila))) ro./ black engl””

  29. VALAH = POPORUL PRIMORDIAL care a civilizat intreaga Europa!
    Din surse antice, medievale, bizantine, occidentale contemporane etc:
    „Jules Michelet: civilizatia nu s a nascut nici din populatia iberiana a ligurilor, nici din cea a celtilor cambrieni, cu atat mai putin din cea a slavilor veneti sau venzi, nici chiar de la coloniile elene care, cu putine secole inaintea erei crestine, se stabilisera aici in sud.
    civilizatia a avut drept principal autor aceasta rasa a pelasgilor, sora mai mare a rasei elene.
    pelasgii au adus in italia ca si in atica piatra vetrei casei (hestia vesta) si piatra de hotar (zeus herkeios), temelia proprietatii. pe aceasta baza dubla s a construit edificiul dreptului civil, de o mare si distincta originalitate italica („istoria romana”, t. 1, p35).

    latinii au plecat si ei din spatiul carpatic cu limba si obiceiurile stramosilor nostri comuni si nu invers! iata unul din numerosii carturari ai occidentului care au inteles asta acum secole:

    felix colson: nu ne mai e ingaduit sa ne indoim de faptul ca natiunile pelasge nu au fost poporul latin.
    limba acestora a devenit limba latina.
    e incontestabil ca pelasgii au contribuit la fondarea romei.

    asa cum multi autori au observat, de ce sa ne mai miram, ca pelasgii panonieni, pelasgii brutieni ai thesaliei, ai macedoniei si epirului, ca pelasgii daciei au vorbit si si au pastrat dialectul national, pelasgic-vlah (!) care a dus in italia numele de latin.
    existenta dialectului pelasgic vlah in dacia:
    el nu a fost importat nici de legiunile romane (!), nici de colonii razboinici, transplantati in puncte limitate si fortificate ale regatului lui decebal. acestia au trait cam un secol dincolo de dunare, aproape complet izolati, prin propria lor constitutie, de masa natiunii dacice. raporturile cu ei s au marginit doar la cele pe care invinsii le au avut cu functionarii publici.
    dialectul valah exista de mai inainte. indata dupa cucerirea romana, el s a dezvaluit spontan in dacia, panonia si in pind. a suzistat mai ales in toate partile tarii care n au fost ocupate de cuceritori. pe parcursul acestui studiu ne a frapat mai ales un fapt. pelasgii care s au numit brutieni, sclavi, vorbeau in italia limba greaca, a carei folosinta chiar au pastrat o. reintorsi in thesalia, pe pamantul natal, au parasit aceasta limba straina odata cu lanturile lor, reluandu si, din nou si pt totdeauna, dialectul pelasgic vlah.

    in nicio istorie nu am citit cum ca dacii ar fi fost constransi de catre cuceritori sa adopte limba latina. (!!)
    in concluzii (p199-200), felix colson scrie:
    „vlahii daciei si ai turciei europene apartin stravechii familii a pelasgilor, ei nu sunt descendentii colonilor romani ai lui traian. (!)
    in opinia noastra, vlahii erau si au ramas pelasgi vlahi.” (!!)
    felix colson, 1804-1870, „nationalite et regeneration des paysans moldo-valaques”, paris, 1862.”
    Cristina Saillard
    Fundatia Pelasgos

Răspunde-i lui gigiAnulează răspunsul